måndag 27 februari 2012

Glad och några klänningar

Hämtade mina solsmulor från biblioteket idag. Förvånad och glad inser jag att alla inte skulle följa med mig hem eftersom flera av dem har fått nya hem under februari. Jag känner mig så glad när solsmulor dyker upp i andras hem än mitt eget :-)

Sjukstugan är nu ett minne blott och äntligen har jag lyckats få i knappar och fotat klänningar som legat i en hög väldigt länge. De är alla sydda i påsklänningsmodellen som jag gillar väldigt mycket. De har knappar som gör att storleken kan regleras och de kan växa med barnet en stund. Det är velour och jersey i allihop. Några har fått blommor på kjoldelen och på någon skymtar en solsmula. De här finns till salu allihop, 175 kr/st.

Stl 80/84

Stl 80/84

 Stl 86/92 Såld

Stl 86/92

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar